söndag 27 september 2015

Kärlek

Att jag skulle älska mitt barn tvivlade jag aldrig på. Men så här mycket....det kunde jag inte ens drömma om. Denna lilla människa, som jag bara har till låns i ungefär 18 år, håller mitt hjärta i sina händer.
Han har somnat i vår säng och jag kan inte sluta titta på honom och förundras över den enorma kärlek jag känner för honom. Jag skulle ge mitt liv för honom vilken sekund som helst. Han är mitt allt, min stora kärlek och han gav mitt liv en mening.
Älskar alla sina barn på det här sättet? I så fall borde världen vara en bättre plats kan jag tycka. En värld fylld av kärlek och respekt.
Men vad vet jag....
Förutom att jag älskar min son över allt annat och att jag trots det vaknar varje morgon och tittar in i dessa underbara ögon och känner att kärleken till detta mirakel är ännu större idag. ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar